Υποκρισία: Μια αγαπημένη λέξη του Ιησού – για τους επικριτές του συμφώνου συμβίωσης

Πολλοί “χριστιανοί” εξεγέρθηκαν με το θέμα του συμφώνου συμβίωσης, καθώς δεν θέλουν να γίνουν συμμέτοχοι στην αμαρτία των ομόφυλων ζευγαριών. Αυτό το στηρίζουν σε μια ρήση του Αποστόλου Παύλου, ο οποίος λέει τα εξής στα αρχαία Ελληνικά (έμφαση δική μου)

η ουκ οιδατε οτι αδικοι βασιλειαν θεου ου κληρονομησουσι; μη πλανασθε ουτε πορνοι ουτε ειδωλολατραι ουτε μοιχοι ουτε μαλακοι ουτε αρσενοκοιται ουτε κλεπται ουτε πλεονεκται ουτε μεθυσοι ου λοιδοροι ουχ αρπαγες βασιλειαν θεου ου κληρονομησουσι και ταυτα τινες ητε αλλα απελουσασθε αλλα ηγιασθητε αλλ εδικαιωθητε εν τω ονοματι του κυριου ιησου και εν τω πνευματι του θεου ημων.   (Ά Κορ. 6: 9-11)

Οπότε τι λένε; ορίστε, ανάμεσα στις αμαρτίες που σε πάνε κατευθείαν στην κόλαση είναι να ζεις ομοφυλόφιλα. Οπότε εμείς θα τους το απαγορέψουμε!

Αλήθεια; Αυτό σημαίνει να είσαι Χριστιανός; Λοιπόν ακούστε καλά κύριοι υποκριτές. Η αγαπημένη λέξη του Χριστού στο 23 Κεφάλαιο του Ματθαίου, και γενικά η λέξη που συνοδεύει πάρα πολύ συχνά τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους είναι η λέξη Υποκριτές. Συγκεκριμένα, το αγαπημένο μου σημείο της Αγίας Γραφής για το 2015 είναι η εξής ρήση του Χριστού (ελεύθερη απόδοση):

Αλίμονο σε σας, Γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριτές· γιατί κλείνετε τη βασιλεία των ουρανών μπροστά στους ανθρώπους, και ούτε εσείς μπαίνετε, αλλ’ ούτε τους εισερχόμενους αφήνετε να μπουν (Ματθαίος 23:13)

Και η αλήθεια είναι πως οι σημερινοί υποκριτές κοιτάζουν μόνο να βρουν σε ποια κατηγορία δεν ανήκουν για να κρίνουν τους άλλους, και όχι σε ποια κατηγορία ανήκουν οι ίδιοι για να μετανοήσουν. Σύμφωνα λοιπόν με τα ίδια επιχειρήματα των υποκριτών, αν κάποιος είναι:

Πόρνος, ειδωλολάτρης, μοιχός, κλέφτης, πλεονέκτης, μέθυσος, κακόλογος, άρπαγας… δεν θα κληρονομήσει τη Βασιλεία των Ουρανών.

Μην βιαστείτε λοιπόν κύριοι υποκριτές. Ξέρετε γιατί; γιατί απλούστατα πότε απαγορέψατε την πορνεία, την ειδωλολατρεία, τη μοιχεία, την πλεονεξία, το μεθύσι, την κακολογία, την όλο και μεγαλύτερη συλλογή πλούτου; Και όχι μόνο να υπάρχει τέτοιος νόμος που να απαγορεύει αυτές τις αμαρτίες, αλλά και να μην τις κάνετε εσείς αυτές που κρίνετε. Ξέρετε μοιχεία δεν είναι μόνο να πας με τη γυναίκα κάποιου άλλου. Ο ίδιος ο Χριστός είπε στο 5 Κεφάλαιο του Ματθαίου, 27~32 (ελεύθερη απόδοση):

Στους αρχαίους ειπώθηκε το “μη μοιχεύσεις”. Εγώ όμως σας λέω πως κάθε ένας που κοιτάζει μια γυναίκα με σκοπό να την επιθυμήσει (π.χ. πορνό) μοίχευσε με την καρδιά του.

Εντάξει, και κάποιοι θα πουν, δεν εννοεί αυτό, δεν υπήρχε τότε πορνό. Οπότε συνεχίζω: με την ακριβώς επόμενη φράση του Χριστού, που συνεχίζει να αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα!

Και αν το δεξί σου μάτι σε σκανδαλίζει, βγάλε το και πέτα το! γιατί σε συμφέρει να χάσεις ένα μέλος σου, παρά να ριχτείς ολόκληρος στη γέενα.

Εντάξει, κάποιοι θα πουν: δεν είναι ξεκάθαρο.. Οπότε κι εγώ συνεχίζω με την ακριβώς επόμενη φράση του Χριστού, που συνεχίζει να αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα!

Και αν το δεξί σου χέρι σε σκανδαλίζει, κόφ’ το και πέτα το! γιατί σε συμφέρει να χάσεις ένα μέλος σου, παρά να ριχτείς ολόκληρος στη γέενα.

Και θα μου πει κάποιος, και πώς ξέρεις πως συνεχίζει να μιλάει για το ίδιο θέμα; Και εγώ θα του πω, μα η αμέσως επόμενη φράση του Χριστού μιλάει για το ότι και το διαζύγιο είναι ένας τρόπος να κάνεις τη γυναίκα σου να μοιχεύσει.

(Σημείωση: Εκείνη την εποχή ήταν ίσως αδύνατον να ζει γυναίκα μόνη της. Δεν έβγαινε οικονομικά, καθώς δεν μπορούσε να εργαστεί. Συν το ότι δεν υπήρχε πρόνοια τότε! Για αυτόν τον λόγο και προωθεί τόσο πολύ το θέμα με τις χήρες και τα ορφανά ο Ιάκωβος στην επιστολή του. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.)

Οπότε κύριοι υποκριτές, σας έχω δύο ερωτήσεις:

  1. είστε σίγουροι πως θέλετε να νομοθετήσουμε για κάθε αμαρτία; Μα μήπως ο Χριστός δεν έδειξε πως δεν είναι ο νόμος ο τρόπος, αλλά η αγάπη;
  2. είστε σίγουροι πως εσείς είστε δίκαιοι ενώ οι ομοφυλόφιλοι άδικοι; Για ξανατσεκάρετε τη λίστα του Αποστόλου Παύλου (αν αυτό έγινε για εσάς ο νέος Νόμος..)

Αρκεί κανείς να κοιτάξει πώς ανοίγουν και οι υπόλοιπες κατηγορίες που λέει ο Απόστολος Παύλος με την ίδια λογική του Χριστού.

Όσον αφορά το θέμα της υιοθεσίας, όσο υπάρχουν ορφανά, οι χριστιανοί οφείλουν να υιοθετούν και όχι να μαλώνουν άλλους που κάνουν το χρέος τους.

Αυτά για την ώρα φίλοι υποκριτές. Μαζεύω αντιρρήσεις, στις οποίες και θα απαντώ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *