Πολύς ντόρος γίνεται στη χώρα μας σχετικά με το τί δικαιώματα δικαιούνται να έχουν οι ομοφυλόφιλοι, αν δικαιούνται. Στην ελληνική κοινωνία, η ομοφυλοφιλία είναι η σκόνη που πρέπει να κρυφτεί κάτω από το χαλάκι μιας και δεν μπορεί (δυστυχώς για κάποιους) να εξαλειφθεί εντελώς.
Αρχικά να διευκρινιστεί οτι η ομοφυλοφιλία δεν είναι μεταδοτική ασθένεια. Αν κάνετε παρέα με κάποιον ομοφυλόφιλο, δεν κινδυνεύετε να γίνετε και εσείς, ούτε χρειάζεται να φοβάστε πως θα σας «προσηλυτίσει» στα γούστα του. Γενικά οι ομοφυλόφιλοι άνθρωποι είναι…πως να το εκφράσω για να μην σοκάρω… άνθρωποι! Οπως είστε και εσείς, ήρθαν στον κόσμο όπως και εσείς, μεγάλωσαν και αυτοί σε μια μήτρα, έχουν μπαμπά και μάμα, ίσως και αδέλφια και μπορεί και μεγαλύτερο συγγενολόι από το δικό σας. Δηλαδή δεν φύτρωσαν, ούτε προήλθαν από κάπου αλλού, ούτε έχουν κανένα μεταλλαγμένο γονίδιο στον οργανισμό τους. Ζουν ανάμεσά μας, πήγαν σχολείο, ίσως σπούδασαν, μπορεί και να εργάζονται αν δεν έχουν δηλώσει τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους, είπαμε για την Ελλάδα μιλάμε, μπορεί να σιχαίνονται τις μπάμιες (όπως και η γράφουσα) και να λατρεύουν τη θάλασσα.
Αρα, εφόσον διαπιστώσαμε ότι είναι σαν όλους τους υπόλοιπους ανθρώπους, γιατί αντιμετωπίζονται διαφορετικά; Γιατί γυρνάμε το κεφάλι μας αηδιασμένοι στη θέα 2 αντρών (γιατί οι κατάπτυστοι είναι οι άντρες ομοφυλόφιλοι, οι γυναίκες εντάξει είναι πιο light θέαμα lol) που κρατιούνται χεράκι στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου; Μας ενοχλούν; Ενοχλούν την αισθητική μας; Εμένα την αισθητική μου την ενοχλούν όσοι καπνίζουν όπου να’ναι και ντουμανιάζουν το σύμπαν με αποτέλεσμα να εισπνέω τον καρκίνο τους. Οι ομοφυλόφιλοι τουλάχιστον δεν βλάπτουν την υγεία μου.
Προς το παρόν δεν θα ασχοληθώ με το αν η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία ή όχι. Πρώτον γιατί είναι ένα ξεχωριστό θέμα. Δεύτερον, δεν με απασχολεί προσωπικά. Οποιος είναι ομοφυλόφιλος, αν θέλει ας αναρωτηθεί για τον εαυτό του. Αν δεν θέλει, είναι δικό του θέμα. Και αν είναι κάποιος φίλος μου και μου ζητήσει τη γνώμη μου για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του, ευχαρίστως να του την πω. Διαφορετικά δεν με αφορά τι κάνει ο άλλος στην προσωπική του ζωή, όπως δεν με ενδιαφέρει για τον αν η κόρη της κυρα Τασίας απέναντι γυρνάει κάθε βράδυ στις 4 τα χαράματα φορώντας μια φούστα μέχρι τον αφαλό.
Θα ασχοληθώ όμως με αυτά που διεκδικούν οι ομοφυλόφιλοι στην Ελλάδα του 2014 καθώς και τί έχουν καταφέρει μέχρι τώρα.
Τι λέει το Σύνταγμα μέχρι στιγμής:
Νόμος 3304/05, άρθρο 1
Σκοπός του παρόντος νόµου είναι η θέσπιση του γενικού πλαισίου ρυθµίσεως για την καταπολέµηση των διακρίσεων λόγω φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής καθώς και για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού στον τοµέα της απασχόλησης και της εργασίας, σύµφωνα µε τις οδηγίες 2000/43/ΕΚ του Συµβουλίου της 29ης Ιουνίου 2000 και 2000/78/ΕΚ του Συµβουλίου της 27ης Νοεµβρίου 2000, ώστε να διασφαλίζεται η εφαρµογή της αρχής της ίσης µεταχείρισης.
Αρα αν ένας εργοδότης απολύσει κάποιον επειδή είναι ομοφυλόφιλος, θα υποστεί κυρώσεις; Μπα…..
Αρθρο 2
1. Απαγορεύεται η άµεση ή έµµεση διάκριση για έναν από τους λόγους που αναφέρονται στο άρθρο 1.
2. Ως διάκριση νοείται και η παρενόχληση ή κάθε άλλη προσβλητική ενέργεια, η οποία εκδηλώνεται µε ανεπιθύµητη συµπεριφορά που σχετίζεται µε έναν από τους λόγους του άρθρου 1 και έχει ως σκοπό ή αποτέλεσµα την προσβολή της αξιοπρέπειας προσώπου και τη δηµιουργία εκφοβιστικού, εχθρικού, εξευτελιστικού, ταπεινωτικού ή επιθετικού περιβάλλοντος. Κατά την εξειδίκευση της έννοιας της παρενόχλησης λαµβάνονται υπόψη και τα χρηστά και συναλλακτικά ήθη.
3. Ως διάκριση νοείται επίσης οποιαδήποτε εντολή για την εφαρµογή διακριτικής µεταχείρισης σε βάρος προσώπου για οποιονδήποτε από τους αναφερόµενους στο άρθρο 1 λόγους.
Απαγορεύεται… Βαρύγδουπη λέξη που σημαίνει ότι αν κάποιος δεν συμμορφωθεί με την απαγόρευση θα τιμωρηθεί. Οπως όταν οδηγάμε και δεν φοράμε ζώνη μας επιβάλλεται πρόστιμο. Πόσα πρόστιμα έχουν επιβληθεί όταν υπάρχουν ρατσιστικές συμπεριφορές και ενέργειες εις βάρος κάποιων; Ασχολίαστο..
Και τώρα στο παρακάτω άρθρο μπορείτε να γελάσετε άφοβα! Αν όντως εφαρμοζόταν ο παρακάτω νόμος, θα είχαμε ήδη βγει από την οικονομική κρίση, εισπράττοντας τα πρόστιμα!
Αρθρο 1
1. Όποιος παραβιάζει την κατά τον παρόντα νόμο απαγόρευση της διακριτικής μεταχείρισης για λόγους εθνοτικής ή φυλετικής καταγωγής ή θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού, κατά τη συναλλακτική διάθεση αγαθών ή προσφορά υπηρεσιών στο κοινό τιμωρείται με φυλάκιση έξι (6) μηνών μέχρι τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή χιλίων (1.000) έως πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ.
Αρκετά με τους νόμους. Οι νόμοι είναι για να καταπατώνται στο κάτω κάτω, σύμφωνα με τους ελληνάρες συμπολίτες μας.
Τι χειροπιαστό δικαίωμα διεκδικούν οι ομοφυλόφιλοι; Πρώτο και κύριο το δικαίωμα της δέσμευσης. Του γάμου δηλαδή. Οχι του γάμου με τις μπομπονιέρες, τα νυφικά, τα σχόλια των θειάδων για το αν η νυφη πάτησε το πόδι του γαμπρού και τα «μα τι βάψιμο θεέ μου, σαν καρνάβαλος είναι». Ζητούν το γάμο με την έννοια της κατοχύρωσης της κοινής τους ζωής ενώπιον της κοινωνίας. Ζητούν το δικαίωμα να κάνουν κοινή φορολογική δήλωση, να πάρουν ένα δάνειο, να μοιράζονται βάσει νόμου τα περιουσιακά τους στοιχεία, να μπορούν να επισκεφθούν το σύντροφό τους αν χαροπαλεύει στην εντατική, να δώσουν αίμα, να μπορούν να υιοθετήσουν ή να κάνουν ένα παιδί…Ουπς! Θέμα που καίει πολύ, αλλά που δεν είναι της παρούσης καθώς δεν έχουν κατοχυρωθεί βασικότερα δικαιώματα από αυτό. Οταν και αν κατοχυρωθούν, θα φτάσουμε και σε εκείνο το ζήτημα.
Θα μου πείτε, υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης. Μπορεί το σύμφωνο συμβίωσης να ξεκίνησε δειλά δειλά, για να καταλήξει στο να εξασφαλίσει με κάποιο τρόπο τους ομοφιλόφιλους, αλλά η ορθόδοξη εκκλησία έκανε την καίρια παρέμβασή της, απειλώντας να «αφορίσει» (so what?) όσους το υπερψήφιζαν! Για την ακρίβεια το 2013 ο μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ, είπε πως το νομοσχέδιο «θέτει πλέον κατά τρόπο φρικιαστικό στη χώρα μας την θεσμοθέτηση της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας και την κατοχύρωση της ψυχοπαθολογικής εκτροπής της ομοφυλοφιλίας και πως τέτοιου είδους κινήσεις αποτελούν προσβολή της δημόσιας αιδούς καθώς στέλνουν στους νέους μηνύματα ανώμαλης σεξουαλικής συμπεριφοράς που αποτελεί τορπίλη στα θεμέλια της οικογένειας και της κοινωνίας». Μάλλον ο κύριος Σεραφείμ πιστεύει αυτό που αποκλείσαμε πιο πάνω. Πως η ομοφυλοφιλία είναι κολλητική. Κάτι σαν τον Εμπολα για να είμαστε και επίκαιροι. Για να μην μιλήσω φυσικά για τους «Ελληνάρες άντρακλες» της Χρυσής Αυγής που προσπαθούν με κάθε τρόπο να αυξήσουν τα ομοφοβικά περιστατικά με απειλητικές φράσεις τύπου «μετά τους μετανάστες, είστε οι επόμενοι». Φαντάσου λοιπόν να είσαι πακιστανός ομοφυλόφιλος μετανάστης. Μη σου τύχει.
Και ερχόμαστε στα gay pride. Οφείλω να ομολογήσω ότι μου προκαλούν αποστροφή, όχι μόνο σε μένα αλλά ακόμα και στη μεγαλύτερη μερίδα ομοφυλοφίλων. Ομως το δικαιολογώ και λίγο. Φανταστείτε πχ να είναι κοινωνικά απαράδεκτο να εκφράσετε την αγάπη σας για τον φραπέ η τον Ολυμπιακό (εντάξει το δεύτερο δεν θα με χάλαγε και πολύ :P). Δεν θα αγανακτούσατε και θα θέλατε με κάθε τρόπο να γίνετε αποδεκτοί από την κοινωνία; Κάπως έτσι το βλεπω.
Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω και το «θρησκευτικό» του ζητήματος. Ο Χριστός είπε «αγάπα τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου». Ο πλησίον μου, μπορεί να είναι ενας ομοφυλόφιλος (καλά μπορεί να είναι και ένας χρυσαυγίτης όμως). Αν θέλω να υπακούσω σε αυτό οφείλω να αγαπώ τον ομοφυλόφιλο (εντάξει και τον χρυσαυγίτη!) όπως αγαπώ τον εαυτό μου, την κολλητή μου, το σύντροφο μου. Οφείλω να τον αγαπώ, γιατί και ο Χριστός τον αγάπησε και πέθανε γι’αυτον. Και όπως και εγώ, έτσι και ο ομοφυλόφιλος είναι άξιος να λάβει συγχώρεση. Οφείλω να τον αγαπώ, χωρίς όμως να σημαίνει πως συμφωνώ με τον τρόπο ζωής του. Οπως είπε και ο Βολταίρος: «Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το λες».
όλα ωραία τα έγραψες .. θα σταθώ λίγο στο τελευταίο .. «Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το λες»… στο άρθρο σου δεν είδα να διαφωνείς πουθενά .. ΜΟΝΟ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΊΖΕΣΕ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
όσο για το «αγάπα τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου» ναι θα αγαπήσω τον κουτσομπόλη που του αρέσει να κουτσομπολεύει αλλά θα του την πώ κιόλας ότι είναι λάθος και χωρίς να έχω τον φόβο να χαρακτηριστώ σαν κάτι με αρνητική έννοια και σίγουρα δεν θα του πω τα μυστικά μου… πάντως κανένας δεν θα βγει να υπερασπιστεί το δικαίωμα του να πει τα μυστικά που μαθαίνει
Έχω την εντύπωση πως αυτό που θέλει να πει στο τέλος η Γεωργία είναι πως ενώ διαφωνεί με την ομοφυλοφιλία, θέλει να υπερασπισθεί το δικαίωμά τους να είναι ομοφυλόφιλοι.
θα ήθελες να μας βοηθήσεις λίγο στις αναλογίες της δεύτερης παραγράφου σου Jona;
Η σύγκριση κουτσομπολιού-ομοφυλοφιλίας είναι τελείως άσχετη. Το κουτσομπολιό και η ομοφυλοφιλία δεν είναι της ίδιας τάξης. Στην πρώτη περίπτωση βλάπτεις τους άλλους ενώ η δεύτερη έχει να κάνει με τον εαυτό σου, μια καθαρά προσωπική επιλογή όσον αφορά το σεξουαλικό προσανατολισμό.
Παρατηρώ, ότι μένουμε όλοι στον σεξουαλικό προσανατολισμό των ομοφυλοφίλων, παραβλέποντας πολλά από αυτά που απορρέουν από αυτόν.
Προσωπικά, πιστεύω πως ο καθένας ετεροφυλόφιλος ή ομοφυλόφιλος έχει δικαίωμα στην προσωπική του ζωή να κάνει ό, τι θέλει (σωστό ή λάθος δική του υπόθεση) και φυσικά η ομοφυλοφιλία και επισήμως δεν είναι ψυχοπαθολογία. Αγάπη και δικαιώματα δικαιούνται εξίσου ομοφυλόφιλοι και ετεροφυλόφιλοι, αλλά και όσοι συμφωνούν ή διαφωνούν με την ομοφυλοφιλία.
Η αισθητική κάποιου που αναφέρεις και το αν ενοχληθεί κανείς με κάτι που γίνεται δημοσίως, ή από αυτά που θα γίνουν βλάψει κάποιος την υγεία του άλλου, νομίζω είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα και μπορεί να προέρχεται είτε από ετεροφυλόφιλα, είτε από ομοφυλόφιλα, άτομα, δε μένω σε αυτό.
Το θέμα σου αφορά στα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, οπότε δεν περιλαμβάνεις στο άρθρο κάτι που θα είχε ενδιαφέρον, αν η ομοφυλοφιλία είναι κάτι αρεστό στον Θεό. Διαβάζοντας την Γραφή, μάλλον προς το «όχι» θα πήγαινε η απάντηση, αλλά επειδή δεν το θίγεις, είναι εκτός θέματος και δεν μένω περισσότερο.
Κάτι που αφορά, όμως, στα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, είναι η δημιουργία οικογένειας. Και δεν το βλέπω νομικά το θέμα, τι έχει θεσμοθετηθεί ακόμα ή όχι, αλλά από χριστιανικής και ψυχολογικής πλευράς. Προορισμός δύο ανθρώπων που παντρεύονται είναι κατά βάση η δημιουργία οικογένειας. Διατηρώ μια επιφύλαξη, στην περίπτωση μιας οικογένειας με ομοφυλόφιλους γονείς (δύο μαμάδες ή δύο μπαμπάδες ή κάποιος άλλος συνδυασμός), ως προς το θέμα της πιθανής σύγχυσης από τα παιδιά του πατρικού και μητρικού ρόλου/ προτύπου και κατ’ επέκταση του ανδρικού και γυναικείου για την ταύτιση. Χωρίς αυτό να σημαίνει, πως δεν μπορεί να συμβεί η σύγχυση αυτή και σε ετεροφυλόφιλους γονείς.
To γελοίο με το άρθρο είναι οτι ενω έχει γραμμένη την Αγία Γραφή εκεί που δεν χωράει μελάνι όπως δηλώνει η συγγραφεύς, (τι να κάνουμε υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν τις παρωπίδες του άθεου και δικαιωμά τους να φοράνε οτι παρωπίδες θέλουν) στο τέλος επικαλείται την Αγία Γραφή! (Λέει ξεκάθαρα δεν την ενδιαφέρει προσωπικά αν ειναι αμαρτία η ομοφυλοφιλία.) Ας αποφασίσει ο/η αρθρογράφος το τι ειναι. Άθεος ή όχι για να μπορέσει να καταλάβει ο ίδιος οτι το άρθρο όλο ειναι μια αντίφαση γιατί ο ίδιος/ίδια είναι μια αντίφαση. Επικαλείται ακόμα οτι οι περισσότεροι ομοφυλόφιλοι δεν θέλουν τα gay parade αλλά είναι δικαίωμα τους να κάνουν! Εσείς δηλαδή δεν θέλετε να βάζετε διαπασών το ραδιόφωνο στις 4 το πρωί αλλά ειναι δικαιωμά σας να το βάζετε και για αυτό το βάζετε και τι να κάνουμε αφου εσεις γουστάρετε δεν σας νοιάζει τι περνάνε οι άλλοι! Η επιχειρηματολογία του οτι ναναι! Λέει οτι δεν μπορεί να προσηλυτιστεί κάποιος και να γίνει ομοφυλόφιλος αμα κάνει παρέα με ομοφυλόφιλους (απο αυτό ξεκινάει και το άρθρο) ενω ξερουμε οτι η Αγία Γραφή κάνει quote μια άλήθεια που είπε και ο Μένανδρος ποιο παλαιά (ο οποίος είναι και άσχετος με την Αγία Γραφή). ” Οι κακές συναναστροφές καταστρέφουν τα χρηστά ήθη. ” Και καταλήγω… Πως ενας υποτίθεται χριστιανός άφησε να αναρτηθεί ο ορισμός της αντίφασης; Πείτε ξεκάθαρα οτι ειναι ενα blog επικοινωνίας άθεων και χριστιανών και οτι μπορεί ο κάθε άθεος να λέει οτι θέλει. Αλλά αυτό είναι αντιφατικό επίσης με το τίτλο zoiagapis.gr γιατί αυτό δεν ειναι Ζωή , αλλά ο Θάνατος και ο Άδης γεμάτος απο την βρώμα του σάπιου και της ανοησίας.
“To γελοίο με το άρθρο είναι οτι ενω έχει γραμμένη την Αγία Γραφή εκεί που δεν χωράει μελάνι όπως δηλώνει η συγγραφεύς, (τι να κάνουμε υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν τις παρωπίδες του άθεου και δικαιωμά τους να φοράνε οτι παρωπίδες θέλουν) στο τέλος επικαλείται την Αγία Γραφή! (Λέει ξεκάθαρα δεν την ενδιαφέρει προσωπικά αν ειναι αμαρτία η ομοφυλοφιλία.)”
Ναι γιατί προφανώς η συγγραφέας δεν είναι η ίδια ομοφυλόφιλη για να την απασχολεί προσωπικά το θέμα. Δεν θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς τι εννοεί. Ό,τι θέλει καταλαβαίνει νομίζω ο καθένας! (Το “έχει γραμμένη την Αγία Γραφή εκεί που δεν χωράει μελάνι όπως δηλώνει η συγγραφεύς” απορώ πού το βρήκες!!!)
Και βρείτε καλύτερες και πιο σχετικές αντιστοιχίες όταν θέλετε να βγάλετε το πόσο κακή, ανήθικη, εξοστρακισμένη σε κολάσεις γήινες κι επουράνιες είναι η ομοφυλοφιλία. “Ομοφυλοφιλία-κουτσομπολιό” ο ένας, “ομοφυλοφιλία-διαπασών το ραδιόφωνο στις 4 το πρωί”! Ό,τι να ‘ναι! Και κατά τ’ άλλα σε μάρανε η επιχειρηματολογία της συγγραφέως, όταν αυτή καθαυτή απουσιάζει παντελώς από το σχόλιό σου (δεν σχολιάζω καν την απουσία Βιβλικής από κάποιον που υποτίθεται ότι δεν “έχει γραμμένη την Αγία Γραφή εκεί που δεν χωράει μελάνι”). Βγάλτη σκούφια σου και βάρα μας!
Απλά, όταν θέλετε να βγάλετε απλώς τη χολή σας (Χριστιανοί που διαπνέονται από αγάπη σου λέει μετά!), μπορείτε να αναζητήσετε να το κάνετε κάπου αλλού – ή τουλάχιστον με ένα πιο συγκαλυμμένο τρόπο.
Γεια σου Ιωάννη,
Ευχαριστούμε για την κριτική στο άρθρο και τη σελίδα, αλλά να σημειώσω πως μου φαίνεται πολύ άδικη. Όπως θα πρόσεξες η συγγραφέας, όπως υποδεικνύει και ο τίτλος του άρθρου, δεν ασχολείται/ανακατεύεται/ενδιαφέρεται να μιλήσει για το εάν είναι αμαρτία ή όχι η ομοφυλοφιλία. Αυτό δεν σημαίνει ούτε πως δεν έχει άποψη σε αυτό, ούτε πως η σελίδα προωθεί άθεες αντιλήψεις.
Αντίθετα ασχολείται αποκλειστικά με τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων. Η εκκλησία έχει χειριστεί πολύ άδικα το θέμα νομίζω στην ιστορία και οφείλει τουλάχιστον να συζητήσει αυτό το θέμα ταμπού.
Όπως θα έχεις προσέξει είμαστε ανοιχτοί σε διάφορα δόγματα και αντιλήψεις, αρκεί να φέρουν επιχειρήματα και να δέχονται κριτική. Αν έχεις λοιπόν κάτι να σημειώσεις πάνω στο θέμα, θα ήταν μεγάλη χαρά (τουλάχιστον δική μου) να το συζητήσουμε.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231342432
Τί σχέση έχει η επίθεση των τραμπούκων σε ομοφυλόφιλους/ανθρώπους με το ποστ μου;
Τι σχέση έχει με το γεγονός οτι πρέπει να λέμε ξεκάθαρα οτι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία και οτι μας αφορά όλους αυτό γιατί εμείς είμαστε το Φως σαν χριστιανοί και εμείς εξαγγέλουμε την αλήθεια στον κόσμο, με καποιους κακοηθής βίαιους τραμπούκους που φτάσαν στο σημείο να σπάσουν το πόδι κάποιοι ανυπεράσπιστού ανθρώπου;
Εμεις δεν μπορει να λέμε οτι δεν μας αφορά και οτι αμα μας ρωτήσει ο ομοφυλόφιλος τότε θα του πούμε ξέρεις αυτό που κάνεις ειναι λάθος γιατί στην ουσία αδιαφορούμε για την αιώνια τύχη του ανθρώπου που έχουμε απεναντί μας γιατι ντρεπόμαστε για το τι λέει ο Θεός για το θέμα. Επίσης όμοια η Αγία Γραφή είναι σαφής οτι δεν μπορούμε να έχουμε συναναστροφή με ομοφυλοφιλους γιατι οι κακές συναναστροφές όντως φθείρουν τα χρηστά ήθη. Αυτό δεν σημαίνει οτι θα κόψουμε την καλημέρα αλλά δεν μπορώ να έχω κολλητούς φίλους ομοφυλόφιλους γιατι αυτός ειναι ο ορισμός της συναναστροφής.
“Αυτό δεν σημαίνει οτι θα κόψουμε την καλημέρα αλλά δεν μπορώ να έχω κολλητούς φίλους ομοφυλόφιλους γιατι αυτός ειναι ο ορισμός της συναναστροφής.”Τελείως άκυρο αυτό που λες! Πού τους βρήκες αυτούς τους ορισμούς????
Πολύ ωραίος Χριστιανός!!! Εύγε!!! Που υποτίθεται ότι διαπνέεσαι από πνεύμα αγάπης για τον πλησίον σου, όταν ο ΙΔΙΟΣ ο Χριστός δεν δίσταζε να κάνει παρέα με πόρνες, τελώνες και περιθωριακούς.
Εκλεπτυσμένος Χριστιανισμός! Πολύ ωραία!
H Αγία Γραφή λέει: Οι κακές συναναστροφές φθείρουσι τα χρηστά ήθη. Το έχω πει 2 φορές. Ο Χριστός όντως έκανε παρέα με ΑΡΧΙΤΕΛΩΝΕΣ που θέλαν να αλλάξουν και το απόδειξαν με τα έργα τους, δαιμονισμένες πόρνες που τον ακολουθούσαν αλλά ποτέ δεν ξαναγίναν πορνες.
Επίσης αναφέρεις και τους περιθωριακους λες και έχουν καμία σχέση με τους Αρχιτελώνες ή τις πόρνες!
Ο περιθωριακός και ευσεβής είναι απο την Αγία Γραφή είναι το παράδειγμα προς μίμηση για μένα και για τον Χριστό γιατί ο ίδιος ήταν ένας περιθωριακός συμφωνα με τα δικά μας στανταρ (έλεγε: οι αλεπούδες ακόμα έχουν φωλιά ενώ ο Υιός του ανθρώπου (δηλαδή αυτός που στην τελική κρίση θα κρίνει τον κόσμο,) δεν έχει κάν που να γύρει το κεφάλι!) Αρκετοί περιθωριακοί που ξέρω τουλάχιστον έχουν μονιμο στέκι που κοιμούνται και τουλάχιστον ενα προσκεφάλι , δηλαδή είναι ακόμα και σε καλύτερη μοίρα απο τον Χριστό).
Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις βάζοντας όλους σε ένα τσουβάλι! Οτι δηλαδή αν κάποιος ειναι περιθωριακός είναι αμαρτωλός και θα πάει στην κόλαση σύμφωνα με την Αγία Γραφή;
Βγαίνουμε εκτός θέματος πάλι. Το άρθρο εξετάζει τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων και όχι το αν είναι αμαρτία. Εξετάζει επίσης τις συνέπειες που έχουν όσοι φέρονται ρατσιστικά εναντίον τους. Εκεί κολλάει και το άρθρο από το in.gr. Αν θες να πεις κάτι επί του θέματος είναι ευπρόσδεκτο. Αν θες να πεις απλά πως είναι αμαρτία, το ξέρουμε ήδη αυτό και δεν είναι αντίθετο με το άρθρο – μάλλον το διάβασες επιπόλαια.
Ο Χριστός έκανε παρέα και με ανθρώπους που δεν άλλαξαν. Ο σπόρος πέφτει σε χίλια δυο εδάφη, το τι θα κάνουν τα εδάφη είναι άλλο θέμα. Ο Χριστός καλεί αμαρτωλούς σε μετάνοια όχι δίκαιους.
Αν έχεις λοιπόν όντως κάτι να πεις επί του θέματος είναι ευπρόσδεκτο, αλλά αν θες να μας ξανα-πείσεις πως είναι αμαρτία ασχολείσαι με κάτι που δεν ασχολείται το άρθρο. Είναι σαν να σχολιάζεις σε ένα ποδοσφαιρικό άρθρο που εξετάζει τη συμπεριφορά των φιλάθλων για ένα κακό σφύριγμα και εσύ να μας εξηγείς πότε είναι κακό ένα σφύριγμα. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.
“H Αγία Γραφή λέει: Οι κακές συναναστροφές φθείρουσι τα χρηστά ήθη. Το έχω πει 2 φορές.”
Το έχεις πει δύο φορές και δεν θα αλλάζει κάτι όσες φορές και να το πεις. Επειδή, γιατί είναι “κακή συναναστροφή” η συναναστροφή με έναν ομοφυλόφιλο περισσότερο από τη συναναστροφή με εσένα που μπορεί να είσαι κατάλαλος για παράδειγμα ή εξουσιομανής; Υπό αυτήν την έννοια δεν λέει κάτι αυτό που λες όσες φορές και να το πεις.
“Ο Χριστός όντως έκανε παρέα με ΑΡΧΙΤΕΛΩΝΕΣ που θέλαν να αλλάξουν και το απόδειξαν με τα έργα τους, δαιμονισμένες πόρνες που τον ακολουθούσαν αλλά ποτέ δεν ξαναγίναν πορνες.”
Και εσύ πού το ξέρεις ότι ο ομοφυλόφιλος δεν θέλει να αλλάξει και τον καταδικάζεις a priori??? Με ποιο δικαίωμα??? Δηλ. με τις πόρνες μπορείς να κάνεις παρέα (check), με τους αρχιτελώνες μπορείς να κάνεις παρέα (check) αλλά με τον ομοφυλόφιλο… 666! Λες και η ομοφυλοφιλία είναι μεγαλύτερη αμαρτία πχ. από την καταλαλιά ή από τον εγωισμό. Ό,τι να ‘ναι! Και εν τέλει η κανονικότητα του δικού μας εθνικού/εκκλησιαστικού/δογματικού κτλ. θρησκευτικού μας πολιτισμικού προτύπου υπερτερεί της αγάπης προς τον πλησίον!
“Επίσης αναφέρεις και τους περιθωριακους λες και έχουν καμία σχέση με τους Αρχιτελώνες ή τις πόρνες!”
Φυσικά και έχουν σχέση! Πλάκα κάνεις; Όλοι αυτοί, οι τελώνες, οι πόρνες, οι ομοφυλόφιλοι, οι φτωχοί, οι τρελοί, οι ναρκομανείς, οι μετανάστες, οι φυλακισμένοι κ.ά. όλοι δηλ. οι “μη-κοινωνικά αποδεκτοί” ήταν πάντοτε οι περιθωριοποιημένοι της κάθε κοινωνίας ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΣΑΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ, ΦΙΛΕ ΜΟΥ. Ο κοινωνικά περιθωριοποιημένος δεν είναι μόνο αυτός που η κατάστασή του σχετίζεται με οικονομικούς παράγοντες (έχει ή δεν έχει στέγη), κοινωνικά περιθωριοποιημένος δεν είναι μόνο ο άστεγος, αλλά καθένας που η κοινωνία θεωρεί “μίασμα” για την ίδια, “μη-φυσιολογικό”, “αμαρτωλό” κτλ., αυτός που θα τον δεις στο δρόμο πιασμένο χεράκι-χεράκι με το σύντροφό του και θα αποστρέψεις το πρόσωπό σου από την άλλη μεριά.
“Ο Χριστός έκανε παρέα και με ανθρώπους που δεν άλλαξαν. Ο σπόρος πέφτει σε χίλια δυο εδάφη, το τι θα κάνουν τα εδάφη είναι άλλο θέμα. Ο Χριστός καλεί αμαρτωλούς σε μετάνοια όχι δίκαιους.”
GEORGE, ΠΑΡΑ-ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ αυτό το σχόλιο!!!! “Έμεινα” όταν το διάβασα!
Ελπίζω να μην κουράζω, αλλά αυτό το “οι κακές συναναστροφές..” είναι επίσης άσχετο με το θέμα. Να μην πω σχεδόν αντίθετο.
Αναφέρεται στην Ά Κορ. 15. Αυτό το κεφάλαιο αποτελεί την κορυφή της επιχειρηματολογίας του Απ. Παύλου που προσπαθεί σε όλη την επιστολή του να παρακινήσει τους Κορίνθιους να του μοιάσουν (συγκεκριμένα) στο να γίνουν και αυτοί απόστολοι. Αντίθετα αυτοί προσπαθούν να καπελώσουν και να φτιάξουν φατρίες (Απολλώ, Παύλο, Πέτρο). Η μαγκιά όμως, όπως τους λέει, δεν είναι στο ποιος θα επικρατήσει με επιχειρήματα μέσα σε μία εκκλησία λίγων ατόμων – όλων πιστών – αλλά ποιος θα αντέξει όλες τι κακουχίες και το ρεζιλίκι μπροστά στον αγώνα της μετάδοσης του Ευαγγελίου σε απίστους. Τα “ενδοσχολικά” είναι μάλλον σκανδαλώδη. Φαίνεται όμως πως αυτά ακριβώς τα ενδοσχολικά είναι που μεταφέρουν και διδασκαλίες περί μη ανάστασης νεκρών. Ουσιαστικά λέει ο Παύλος: σταματήστε να αμαρτάνετε και να σκέφτεστε μόνο την καλοπέραση, γιατί ανάσταση νεκρών υπάρχει.-> “Μην κάνετε παρέα με κακούς αδελφούς” (ἀγνωσίαν γὰρ θεοῦ τινες ἔχουσιν, πρὸς ἐντροπὴν ὑμῖν λαλῶ.)
Για το εάν “κάνει” να κάνουμε παρέα με αμαρτωλούς μάλιστα λέει στο 5ο κεφάλαιο πως δεν πρέπει να κάνουμε παρέα με τους κατ’ όνομα αδελφούς που είναι πόρνοι, πλεονέκτες, ειδωλολάτρες κλπ. Όχι με αυτούς που είναι “του κόσμου”, με αυτούς εννοείται πως θα κάνουμε παρέα! Αυτό είναι το μεγάλο θέμα μάλλον που κρίνεις Ιωάννη. Ο Χριστός μας θέλει δίπλα στον αμαρτωλό, όχι να χαϊδεύουμε αυτιά υποτιθέμενων πιστών, αλλά να παραστεκόμαστε σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη τη λύτρωση.